Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

Αγαπημένα Ιουνίου 2015 - June Favorites 2015 by Paulina

Hello beauties...

   

  Τι κάνετε; Πως περνάτε; Επιτέλους μπήκαμε και επίσημα στον Ιούλιο, στην καρδιά του καλοκαιριού. Καλό μεν, επειδή θα χαρούμε περισσότερο την ζέστη από ότι τον Ιούνιο με το κρύο που είχε κάποιες μέρες, κακό δε, επειδή φεύγει γρήγορα το καλοκαίρι. Πατάω όμως ένα slow motion, διότι κάθε μέρα είναι μοναδική και πρέπει να την χαιρόμαστε....να χαρούμε την θάλασσα, τα παγωτά, τον ήλιο  όταν βγαίνει (με κλιματιστικό ή ανεμιστήρα στο δωμάτιο, διότι διαφορετικά δεν παλεύεται), παρόλο που έχουμε τρελαθεί με την βροχή εδώ στην Θεσσαλονίκη. Και κάπως έτσι θα σας παρουσιάσω τα προϊόντα που χάρηκα περισσότερο και εγώ τον πρώτο μήνα του καλοκαιριού. Τα αγάπησα και πιστεύω ότι θα τα αγαπήσετε και εσείς αν δεν έχετε ήδη...



Να σας συστήσω τους έρωτες του Ιουνίου...










   Η αλήθεια είναι ότι είχα περισσότερα, αλλά προσπάθησα να κάνω ένα sum up και να σας δείξω όσα χρησιμοποιούσα καθημερινά (έστω πολύ συχνά).





Apivita Express Gold with royal jelly- Μάσκα Σύσφιξης και Ανάπλασης με βασιλικό πολτό

     Στο φακελάκι αναφέρει ότι ο βασιλικός πολτός , πλούσιος σε βιταμίνες, σάκχαρα και αμινοξέα, βοηθά στην ανανέωση των κυττάρων, ενισχύει την σφριγηλότητα της επιδερμίδας και προσφέρει μοναδική λάμψη και αναζωογόνηση, Πλούσια σε μέλι, πρωτεΐνες σιταριού και αιθέριο έλαιο νέρολι , αφήνει την επιδερμίδα λεία και ανανεωμένη.

     Back to me...Αυτή η μάσκα...αχ αυτή η μάσκα! Είναι απλά υπέροχη! Μου αρέσει να την χρησιμοποιώ περισσότερο όταν νιώθω θαμπή και κάπως "χαλαρή" την επιδερμίδα μου. Είναι ένα διαφανές μείγμα, δίχως κάποια μυρωδιά που προκαλεί δυσφορία. Είναι ουδέτερη προς ευχάριστη. Όταν την άλειψα στο πρόσωπό μου, με δρόσισε απίστευτα. Το άφησα για 10 λεπτά και είχε ήδη γίνει μια μεμβράνη που απλά την τραβούσες για να βγει. Κατά την διάρκεια της δράσης της, ένιωθα να σφίγγει το δέρμα μου, κάτι το οποίο επιζητούσα σε αυτή την μάσκα. Τελικό αποτέλεσμα; Ήταν λες και έγινα από ufo, κανονικός άνθρωπος! Χαχα εντάξει υπερβάλλω λίγο, αλλά πραγματικά τόσο ευχάριστα με εξέπληξε. Προτιμώ να την χρησιμοποιώ πριν από κάποια έξοδο ή κάποιο γεγονός, όπου θέλω να έχω μια αψεγάδιαστη, λαμπερή, λεία και σφριγηλή βάση, έτσι ώστε όταν μακιγιαριστώ, να είναι 3 φορές καλύτερο το αποτέλεσμα...από το να να είναι θαμπή και κουρασμένη σαν να γύρισα από δύο ξενύχτια! Ειδάλλως, τότε είναι που το makeup είναι σαν μία λάσπη που την έριξες στο πρόσωπο... Αν δεν κάνω λάθος κοστίζει 2,50 € το φακελάκι στα φαρμακεία, αλλά διατίθενται επίσης και σε κανονικές συσκευασίες που είναι πιο ακριβές.



     Body Shop Born Lippy Strawberry Lip Balm


     Από τα must μου!! Μυρίζει φράουλα αλλά όχι αυτή η υποτυπώδης μυρωδιά που πλέον υπάρχει σε κάποια wannabe παγωτά, wannabe τσίχλες και πάει λέγοντας...είναι μία φρουτώδης μυρωδιά που με συνεπήρε από την πρώτη στιγμή που δοκίμασα αυτό το lip balm. Με τρελαίνει το πόσο μαλακά κάνει τα χείλη μου μετά από λίγο ανεξαρτήτως εποχής...Ειδικά τον χειμώνα, θεωρώ ότι χάρη στην παχιά υφή του, προστατεύει τα χείλη επαρκώς από το κρύο και την ξηρότητα λόγω του αέρα. Συν το ότι έχει ένα ελαφρύ χρώμα που θα μπορούσε να λειτουργήσει και σαν lip tint, δηλαδή να δώσει ένα φυσικό χρώμα στα χείλη, μια δόση χρώματος.


     Body Shop Born Lippy Passionfruit Lip Βalm


     Εδώ ισχύουν τα ίδια με παραπάνω, επειδή προφανώς είναι το ίδιο προϊόν. Μυρίζει πολύ όμορφα, ενυδατώνει βαθιά, προσφέρει λάμψη και χρώμα. Προσωπικά, μου αρέσουν και τα δυο το ίδιο, απλά έχω παρατηρήσει ότι συχνότερα κουβαλώ στην τσάντα μου αυτό της φράουλας ή όταν απολεπίζω τα χείλη, το πρώτο balm που πιάνω στα χέρια μου(μετά την βαζελίνη βέβαια, διότι είναι αξία)..είναι again της φράουλας.. Η τιμή τους είναι γύρω στα 5 € το ένα ή τουλάχιστον τόσο έκαναν όταν έγω τα πήρα.

   Nail Polish by H&M Blue Lagoon


     Την συγκεκριμένη όζα, την απέκτησα δωρεάν από τα H&M, επειδή είχαν βγάλει έκπτωση σε κάποια προϊόντα. Έπαιρνες τρία πράγματα και πλήρωνες τα δύο, το άλλο ήταν free. Ίσχυε όμως μόνο για καλλυντικά και νεσεσέρ. Δεν γνωρίζω αν ισχύει ακόμα αυτή η έκπτωση. Την διάλεξα, διότι δεν είχα τέτοιο χρώμα και μου φάνηκε άκρως καλοκαιρινό...Στην φωτογραφία φαίνεται λίγο πιο σκούρο, στην πραγματικότητα όμως είναι ένα βαθύ θαλασσί. Για να είμαι ειλικρινής δεν εμπιστεύομαι και τόσο καλλυντικά από μαγαζιά ρούχων, για τον μόνο λόγο ότι δεν είναι καλής ποιότητας. Είχα ξαναπάρει όζα και μου φάνηκε ότι ξέφτιζε πολύ γρήγορα στο νύχι. 

     Παρόλα αυτά μπορώ να πω ότι με άφησε απόλυτα ικανοποιημένη, είτε σαν απόδοση χρώματος, είτε σαν ποιότητα. Το χρησιμοποιούσα συνέχεια, απλά μετά έκανα ημιμόνιμο και την άφησα στο ράφι. Σκοπεύω όμως να την ξαναχρησιμοποιήσω και αν μου τελειώσει να την ξαναγοράσω. Λογικά η τιμή της είναι πάνω κάτω 3 €, δεν νομίζω πιο ακριβή, διότι είναι mini size και ξέρω ότι οι μεγαλύτερες κάνουν κάπου στα 6 €.








Pantene Spray Λάμψης και Θερμοπροστασίας- Λεπτή Τρίχα


    Είναι το μοναδικό spray θερμοπροστασίας που έχω δοκιμάσει, οπότε δεν μπορώ να έχω πλήρη άποψη περι προϊόντων προστασίας από την θερμότητα. Έχω όμως πλήρη άποψη για αυτό της Pantene...το αγάπησα! Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν η ιδέα μου για την διαφορά της ποιότητας των        μαλλιών μου πριν και μετά την χρήση του...Όταν μου τελείωσε..δεν άργησα να καταλάβω πόσο είχε συμβάλλει στην ενδυνάμωση από την φθορά της θερμότητας και γενικότερα στην καλή περιποίηση των μαλλιών μου. Συνειδητοποίησα ότι ήμουν εξαρτημένη από αυτό τον ορό!! Ειδικότερα ψέκαζα όταν ήταν νωπά, χτένιζα, άφηνα να στεγνώσουν φυσικά και όταν τα ίσιωνα...ε όταν τα ίσιωνα δεν υπήρχε...ούτε φριζάρισμα, ούτε ψαλίδα. Μπορώ να πω ότι αυτή η ελαφριά σύνθεση στα δικά μου μαλλιά δούλεψε! Κοστίζει κάπου στα 7 €.




L'oreal Elvive Extraordinary Oil για Βαμμένα Μαλλιά


      Τι να λέμε τώρα...ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ! Μυρίζει εκπληκτικά! Περιέχει  εκχυλίσματα λουλουδιών και φίλτρα UV που προστατεύουν το χρώμα των μαλλιών και το ζωντανεύουν. Το χρησιμοποιούσα με τρεις τρόπους εναλλάξ, αναλόγως το τι ήθελα κάθε φορά. Είτε πριν το λούσιμο των μαλλιών σαν μάσκα για βαθιά ενυδάτωση και επανόρθωση, είτε μετά το λούσιμο το ψέκαζα σε νωπά μαλλιά χτενίζοντας τα, είτε σε στεγνά, στυλιζαρισμένα μαλλιά για λάμψη και απαλότητα σαν τελικό φινίρισμα...Μόλις τελείωσα το τρίτο μπουκάλι και πάω για το τέταρτο, απλά είναι λίγο ακριβό σε σχέση με ένα σαμπουάν του σουπερμάρκετ, αλλά φθηνό σε σχέση με άλλα hair oils που έχω δει. Η τιμή του είναι 9,90€.



                Schwarzkopf Gliss Hair Repair with Liquid Keratin



     Ένα ακόμα απαραίτητο προϊόν για τα μαλλιά μου. Είμαι στο έκτο μπουκάλι και συνεχίζω ακάθεκτη...Έχω χρησιμοποιήσει πολλά από αυτή την σειρά και όλα είναι περίπου το ίδιο, αλλά πάντα μένω σε αυτό με την υγρή κερατίνη. Πάντως και αυτό το βάζω σε νωπά μαλλιά, χτενίζω και είμαι έτοιμη. Επειδή έχω ταλαιπωρημένη τρίχα λόγω του ντεκαπάζ, χρησιμοποιώ ότι πολύτιμο ανακαλύπτω..και αυτή ήταν μια καλή ανακάλυψη με 19 ενεργά συστατικά! Είναι σαν να συμπληρώνει την τρίχα μου, προσφέρει εντατική προστασία, λάμψη και λείανση, θρέφει σε βάθος και αποτρέπει το σπάσιμο της τρίχας. Η μυρωδιά απερίγραπτη και περιέχει κάτι σαν γκλίτερ...απλά μετά μένει στα χέρια και η "κολλα" και το γκλιτερ..αν τα πλύνεις γλιτώνεις την κόλλα, αλλά lady τα χέρια σου θα μοιάζουν σαν βρικόλακα του Twilight που βγήκε στον ήλιο! Αξίζει όμως και σαν σύσταση και σαν τιμή: 8 €.






Clinique Stay-True Makeup oil free formula



     Μου άρεσε πολύ...έχει τέλεια σύσταση, απόδοση, χρώμα. Γενικότερα ξετρελάθηκα με την ποιότητά του, αν και έχω δει και bad reviews για το συγκεκριμένο! Το χρησιμοποιούσα σε καθημερινή βάση, αν και λόγω κόστους δεν θα έπρεπε τόσο συχνά. Μόνο σε καλές περιπτώσεις!!! Έχει μέτρια προς καλή κάλυψη πχ εγώ που έχω κάτι λίγες φακίδες το καλοκαίρι, τις καλύπτει, αλλά εντάξει δεν είναι και σαν μάσκα στο πρόσωπό μου- προσφέρει ένα ημι-ματ φινίρισμα. Από το oil free κατάλαβα ότι είναι για μεικτές επιδερμίδες. Η δική μου, επειδή είναι κανονική, λίγο από όλα (δηλαδή ένας αχταρμάς), δέχεται ικανοποιητικά foundations και για ξηρή και για μεικτή επιφάνεια. Η διαφορά της σύστασης λαδιού ή όχι, έχει να κάνει με το πως το νιώθω στο πρόσωπο. Αυτά που περιέχουν λάδι τείνουν να είναι πιο "βαριά" στο πρόσωπό μου, λίγο πιο ψεύτικα, ενώ αυτά που είναι δίχως, με δροσίζουν λόγω της ελαφριάς σύνθεσής τους. 

     Το μπουκαλάκι δεν είναι και πολύ πρακτική συσκευασία βέβαια, διότι πρέπει να βάλεις τα δάχτυλά σου για να βγάλεις προϊόν.. Παρόλα αυτά βρήκα τρόπο να βολευτώ..χρησιμοποιώντας το beauty blender! Για όποιον δεν ξέρει τι ακριβώς είναι...είναι ένα απλό σφουγγαράκι, που όταν τοποθετείς το μείγμα στο πρόσωπό σου, απορροφά ότι επιπλέον υπάρχει κάνοντας πιο φυσικό και αψεγάδιαστο το αποτέλεσμα. Δεν θυμάμαι αριθμό, πάντως ήταν σίγουρα NW(neutral warm)..Το είχα αγοράσει 17,80 € και δεν παίζει να το ξανά-αγοράσω, επειδή διάβασα ότι διακόπηκε η κυκλοφορία του...who cares από την στιγμή που υπάρχουν εκατομμύριες άλλες βάσεις;!





             Clinique High Impact Mascara-Mascara Impact Optimal


     Από τις top μάσκαρές μου!!! Το χρώμα της δεν είναι ψευτο-μαύρο, όπως σε κάποιες άλλες μάσκαρες και το εσωτερικό της είναι μπόλικο σε περιεχόμενο. Θεωρώ απίστευτο το αποτέλεσμα των βλεφαρίδων μου μετά την χρήση της...με τέτοια μάσκαρα πως να χρειαστείς false lashes;! (Αν και εμένα μου αρέσει η έμφαση στα ματόκλαδα, τίποτα δεν μου φαίνεται too much όταν έχω να κάνω με αυτό το σημείο του προσώπου)....Πάντως για τον λόγο του ότι έχει κάμποσο περιεχόμενο, προσπαθούσα συνέχεια να "σκουπίσω" όσο περισσότερο προϊόν μπορούσα στο στόμιο(έβγαινε πολύ με το βουρτσάκι), για να μην ζωγραφίσω το μάτι μου κιόλας! Η αλήθεια είναι ότι είναι ακριβή...25 €...it's worth the money πάντως!!!
                                       
                                                

                Clinique High Impact Eyeshadow-03 South Beach


     Eyeshadow λέει, αλλά εγώ λέω ότι είναι versatile-πολυμορφικό...Το έχω χρησιμοποιήσει σαν σκιά, σαν contour, σαν bronzer(τον χειμώνα που δεν είχα πάρει χρώμα από τον ήλιο) και σαν luminizer/highlighter (πείτε το όπως θέλετε...). Ειδικότερα το χρησιμοποιούσα πάρα πολύ τον Ιούνιο, επειδή είχα και τις περισσότερες εξόδους, οπότε άξιζε και με το παραπάνω μια ταπεινή κριτική!!


   Εδώ λοιπόν σας δείχνω το χρώμα του, αν και υποτίθεται ότι είναι μια δόση πιο σκούρο...







      Αρχικά να το πάρουμε σαν σκιά: Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για smokey eye,στην εξωτερική κόρη του ματιού για βάθος, σαν βάση ματιού για να γράψουν καλύτερα πιο σκούρες σκιές και σαν transparent shadow για να συνδέσει καλά στο blending δύο αποχρώσεις.

     Σαν contour γράφει πολύ όμορφα στα κοψίματα σε ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες και σαν bronzer δίνει ένα μπεζ σκούρο χρώμα(πάλι σε ανοιχτόχρωμο δέρμα). Διαρκεί αρκετά και στις δυο παραπάνω χρήσεις στα κοψίματα, στο μέτωπο, απλά όχι στην μύτη ή στο περίγραμμα του σαγονιού, επειδή λαμπιρίζει και θα είναι περίεργο...αλλά εναπόκειται στο προσωπικό γούστο του καθενός...οπότε go for it αν σας ευχαριστεί...

     Τέλος, σαν highlihter, η απόδοση του είναι καλή επειδή είναι σαν 2 σε 1. Χαρίζει χρώμα, ζωντάνια, αλλά και υγεία μέσω της γυαλάδας που προσφέρει! Δεν προορίζεται για luminizer, οπότε μην περιμένετε να δείτε ΤΗΝ γυαλάδα...Πάντως για το σκοπό του μπορεί να εκπληρώσει και άλλους σκοπούς σε αρκετά ικανοποιητικό βαθμό. Κοστίζει γύρω στα 10 €. Ψιλοακριβό για μία απόχρωση σε ένα τέτοιο μικρό κουτάκι σκιάς, αλλά μάλλον πληρώνεις ποιότητα και μάρκα...







Castalia Dermopur Creme Matifiante Teintee


     Γαλλικής προέλευσης και εκπληκτική πατέντα! Λατρεμένο προϊόν! Το χρησιμοποιούσα, εφόσον είχα πλύνει το πρόσωπό μου και το είχα ενυδατώσει...είτε πριν βαφτώ είτε και χωρίς να προχωρήσω σε αυτήν την διαδικασία, μόνο και μόνο, επειδή ήθελα ματ αποτέλεσμα-κλείσιμο των πόρων. Ειδικά πριν το μακιγιάζ, έκανε λεία και πιο συμπαγή την στοιβάδα της επιδερμίδας μου, συμπληρώνοντας έτσι σαν παζλ το foundation που έβαζα στην συνέχεια. Διορθώνει ατέλειες, ενυδατώνει ομοιόμορφα (την κρέμα για ενυδάτωση ξεχωριστά πάντα την χρησιμοποιώ, διότι θέλω να διατηρείται το αποτέλεσμα, να μπορεί να κρατήσει το "βάρος" του μεικ απ το πρόσωπό μου) , προσφέρει ένα ελαφρύ χρώμα-τύπου bb cream, αλλά χωρίς ίχνος foundation- και γενικότερα ουδετεροποιεί το δέρμα. Το χρησιμοποιώ σαν primer και το λατρεύω για όλους αυτούς τους λόγους + το ότι είναι οικονομικό: 10 €.

                      


            Garnier Roll-On Anti-Cernes Concealer

                 

     Αυτό το κονσίλερ..,κρύβει τέλεια τους μαύρους κύκλους , ακόμα και χρώματος κάρβουνο!!! Η αλήθεια είναι ότι περίμενα να το απορρίψω πριν καν την πρώτη χρήση, αλλά αποφάσισα να μην κρίνω χωρίς δοκιμή. Και τελικά να που άξιζε και με το παραπάνω αυτή η δοκιμή! Καλύπτει άψογα(βέβαια αναλόγως το είδος της εφαρμογής πχ. πινέλο, σφουγγαράκι), πολύ πρακτική η συσκευασία, τόσο μικρή και λεπτή που βολεύει ακόμα και αν θέλεις να το έχεις μαζί σου στην τσάντα...μέχρι και στην τσέπη. Προφανώς και είναι οικονομικό όπως και τα περισσότερα προϊόντα της Garnier, όποτε όποιος ενδιαφέρεται θα το καταχαρεί από όλες τις απόψεις: 12.99 €

                



       Garnier B.B. Cream Miracle Skin Perfector Medium



     Δεν έχω δοκιμάσει πολλές ΒΒ cream για να είμαι ειλικρινής..η παραπάνω είναι η πρώτη μου. Όταν άκουσα ότι υπάρχει ο συνδυασμός κρέμα/ make up σε ένα προϊόν, λέω "εδώ είμαστε"...έπρεπε να το δοκιμάσω! Είδα την συγκεκριμένη που είναι 5 δράσεις σε 1, και αυτό ήταν, την αγόρασα. Την χρησιμοποιώ καθημερινά και δεν έχω δει κάτι που να με δυσαρεστεί. Η κάλυψη της είναι μέτρια, αλλά εντάξει δεν έχω θέμα διότι είναι ικανοποιητική. Μυρίζει πολύ ευχάριστα, κάτι το οποίο με ενθουσίασε ως προς την χρήση της...ξέρω ότι ακούγεται γελοίο, αλλά πραγματικά μου έχει τύχει να χρησιμοποιήσω ένα μεικ απ που είχε πολύ απωθητική μυρωδιά και ήμουν του στυλ " Αν εγώ το μυρίζω και το απεχθάνομαι, τι θα πει αυτός που θα με πλησιάσει;! ιιαχχ!" Η δική μου bb cream είναι στην απόχρωση medium, αλλά δεν την χρησιμοποιώ τόσο άνετα όταν δεν έχω μαυρισμένη επιδερμίδα, βάζω μόνο πολύ λίγη ποσότητα πάνω από ένα άλλο foundation και δίνω ελαφρύ χρώμα. Με μαυρισμένη όμως ταιριάζει αρκετά με το υπόλοιπο σώμα. Θα το βρείτε στα 10 €.
 



                     

                                 Lancome Hypnose Doll Eyes



     Η αγάπη της ζωής μου! Από τις top μάσκαρές μου!!! Μ αρέσει το έντονο χρώμα, η ποιότητά, μυρωδιά της τύπου γιασεμί...ό,τι πληρώνεις, παίρνεις... Υπόσχεται doll eyes και αυτό είναι που κάνει. Είμαι κατευχαριστημένη και το δηλώνω, όπως και με άλλα καλλυντικά της Lancome που έχω χρησιμοποιήσει. Δεν κολλάει τις βλεφαρίδες και τις κάνει να φαίνονται πιο πολλές. Το βουρτσάκι της; Αγνή μαγεία! Είναι φτιαγμένο με τρόπο που σου ανοίγει το βλέμμα, δίνοντας όγκο και μήκος. Επίσης μου αρέσει που το στόμιό της είναι πιο κλειστό έτσι ώστε κατα το άνοιγμα να μην βγαίνει επιπλέον προϊόν με αποτέλεσμα να τελειώνει πιο γρήγορα αλλά και να κάνει τα ματόκλαδα σαν καρναβάλι. Τα πλεονεκτήματα ποικίλουν...μόνο που έχει και ένα μειονέκτημά, το οποίο είναι σοβαρό και είναι η τιμή της! Ή πρέπει να να τα έχεις τα χρήματα σου ή να ζεις, να δουλεύεις και να την αγοράζεις...Πάθετε πλάκα ελεύθερα: 33 €. 












Korres Αντηλιακό Μαλλιών Κόκκινο Αμπέλι




          Κάθε καλοκαίρι τα ίδια και τα ίδια..Όλοι θέλουμε κάτι διαφορετικό. Σας παρουσιάζω λοιπόν το αντηλιακό μαλλιών της Κορρέ, ένα μικρογαλάκτωμα με φίλτρο UV που σταθεροποιεί και προστατεύει το χρώμα των μαλλιών παρεμποδίζοντας το ξεθώριασμα. Ειδικότερα αναφέρει ότι το σταφύλι και ο ηλίανθος προστατεύουν αποτελεσματικά από την φωτο-οξείδωση που προκαλεί η ακτινοβολία UVA. Η αλόη σχηματίζει προστατευτικό φιλμ γύρω από την τρίχα, ενώ η προβιταμίνη Β5 εισχωρεί στο εσωτερικό της προσφέροντας ενυδάτωση που διαρκεί. Με ενθουσίασε περισσότερο το γεγονός ότι είναι με αλόη, διότι όλοι ξέρουμε τα θετικά της και το ότι είναι για όλους τους τύπους μαλλιών. Ειδικά τώρα που έχω κάνει ντεκαπάζ και βαφή στα μαλλιά, μου είναι άκρως απαραίτητο! Η μυρωδιά του ελκύει αρκετά και μπορώ να πω ότι αν το δοκιμάσετε θα σας μείνει αξέχαστο, ειδικά αν χρησιμοποιήσετε και κάποια χτένα ή βούρτσα για να απλωθεί το αντηλιακό από την ρίζα ως τις άκρες. Κοστίζει γύρω στα 6 € αν δεν κάνω λάθος.



Korres Θυμαρίσιο Μέλι- Μάσκα Ενυδάτωσης





    Φτάσαμε σε μία από τις αγαπημένες μου μάσκες, η οποία είχε γίνει ένα από τα must μου τον Ιούνιο και θα συνεχίσει να είναι!!!! Εγώ βέβαια την έχω σε μινι size, που σημαίνει ότι την πήρα πιο φθηνά και μου κράτησε λιγότερο επειδή είχε λιγότερο προϊόν σε αντίθεση με την κανονική συσκευασία. Έχω που έχω κόλλημα και καταναλώνω καθημερινά πολλές κουταλιές μέλι...το βρήκα και σε μάσκα και ολοκληρώθηκα σαν άνθρωπος. Μιλάμε για έξτρα ενυδάτωση όταν βλέπουμε κάποιο καλλυντικό να γράφει ότι περιέχει μέλι, διότι αυτό λειτουργεί ως μαλακτικό είτε είναι για μαλλιά, είτε για δέρμα, είτε για οργανισμό. Όποτε είναι το καλύτερο δώρο που μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας! Έτσι λοιπόν και εδώ...Θρέφει, αναπλάθει, αναζωογονεί και επαναφέρει την ζωντάνια, καθώς και την γυαλάδα της επιδερμίδας. Όταν ψάχνετε για μάσκα ενυδάτωσης να ψάχνετε για αυτές με αγγούρι ή μέλι. Και ευτυχώς η korres έχει και με αγγούρι και με ό,τι άλλο επιθυμεί να δοκιμάσει ο καθένας. Είναι εκεί για όλα τα γούστα και αυτή που έχω στην κατοχή μου είναι για κανονικό και ξηρό δέρμα!  Εεε και να πούμε το κυριότερο...είναι 86,2 % με φυσικά συστατικά-κάτι τρομερά σημαντικό...καταλαβαίνεις πόσο αγνό είναι για την επιδερμίδα σου! Δεν έχω ιδέα πόσο κάνει η κανονική συσκευασία, ξέρω όμως ότι μικρή κοστίζει 2€.










Οι Μαύρες Πλατφόρμες μου




     Τα μόνα παπούτσια που μου είναι άνετα! Μπορώ να περπατάω σαν να μην υπάρχει αύριο, να χορεύω, να χοροπηδάω και γενικότερα να είμαι όλη μέρα με αυτά. Εντάξει τώρα θα μου πείτε, ότι σκοπός είναι να τα κάνω όλα αυτά με 15ποντα, αλλά δυστυχώς δεν έχω φτάσει σε αυτο το λέβελ, διότι ποτέ και κανένα ψηλοτάκουνο δεν με κάνει ακριβώς και πρέπει να βάζω πάτους(σε πέδιλο φοράω 35...και αν υπήρχε σε 34 θα έκανα παρτι). Μιλάμε για πατούσα γκέϊσας...the sad truth! Ανυπομονώ να έρθει το καλοκαίρι για να τα φορέσω, Αντίθετα τον χειμώνα μου αρέσει να φοράω μποτάκια(και ας είναι 15ποντα και όσο θέλουν), διότι ξέρω ότι τα καλτσάκια που φοράω, κάνουν το πόδι πιο σταθερό. Back to πλατφόρμες...στην αρχή μου φαίνονταν περίεργα  στα πόδια μου αν και σταθερά...τώρα όμως...τα δήλωσα παραπάνω- πετάω που λέει ο λόγος! Οπως καταλάβατε οι περισσότεροι έξοδοι μου τον Ιούνιο είχαν να κάνουν με αυτές τις πλατφόρμες!! Δεν νομίζω να είναι κάποιας πολλή γνωστής μάρκας...είναι της Sweet Shoes και έκαναν με έκπτωση από 30€, 20 €.











Bershka Bunny Iphone Case





Χαχα ζητώ συγνώμη για την τύφλωση από το φλας...ομολογώ ότι ο σκοπός της χρήσης του ήταν καθαρά για περισσότερη ευκρίνεια! 

     Θήκη τύπου κουνέλι έψαχνα παντού και η αλήθεια είναι ότι είχα βρει σε κάποιες ιστοσελίδες απλά ή ήταν πολύ ακριβές ή δεν έβρισκα κάτι που να μου αρέσει τόσο. Μέχρι που μια μέρα είχα πάει για ένα μικρό haul στα Bershka και καθώς περίμενα στην ουρά για να πληρώσω στο ταμείο, έπεσε το μάτι μου δίπλα στα αξεσουάρ. Τα είδα όλα! Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά! Κρατώντας λοιπόν με το ένα πόδι την θέση μου(διότι δεν υπήρχε περίπτωση να την άφηνα), τέντωσα το χέρι μου και άρπαξα την πρώτη από εκείνο το τσιγκέλι. Την χρησιμοποιώ 24ώρες το 24ωρο και όταν δεν το κάνω είναι επειδή την έβγαλα για κάποιο λόγο και την ξέχασα. Υπάρχει όμως ένα μικρό χαζό θέμα...το κινητό μου δεν είναι Iphone. Είναι το Samsung Galaxy GT-I8260 και έχει τις ίδιες περίπου διαστάσεις με το Iphone 5/5s. Η μόνη διαφορά είναι λίγο στο πλάτος της οθόνης ότι είναι ελαφρά πιο μεγάλο το κινητό μου και τεντώνει κατα κάποιο τρόπο την θήκη, δηλαδή αν ήταν κοκκάλινη, δεν υπήρχε σωτηρία. Η τιμή της ήταν στα 6.99 €.


Και φτάσαμε σε δύο βραχιόλια που φορώ all the time...










Bershka Τύπου "Χρυσό" Βραχιόλι - Το Φαινόμενο της Πεταλούδας





    Το συγκεκριμένο ήταν δώρο για τα περσινά Χριστούγεννα από την κολλητή μου την Ελένη..ξέρετε η κοπέλα που μιλάει στην δίπλα στήλη για τα αμάξια..αυτή λοιπόν!  Για την ακρίβεια ήταν πολλά βραχιόλια μαζί, απλά αυτό ήταν που με ξετρέλανε περισσότερο. Είναι ελαστικό, δεν ξεβάφει το χρώμα του, ακόμα και αν πέσει νερό και είναι διακριτικό και κομψό πάνω στο χέρι. Τιμή γιοκ, δεν γνωρίζω, αλλά και να γνώριζα δεν το έχει τώρα στα Bershka...



Six Leaf Arm/Hand Cuff






To δεύτερο στην σειρά το έχω πάρει από τα Six και όχι μόνο δεν το έχω μετανιώσει, αλλά το φορούσα, το φοράω και θα συνεχίσω να το φοράω μέχρι να λιώσει στο χέρι μου...! Είναι πρακτικό, καθώς ανοίγει και κλείνει εύκολα. Έψαχνα καιρό ένα τέτοιο όπως και με φίδι και τα βρήκα. Σε διαφορετικά μέρη βέβαια, αλλά τα βρήκα(το φίδι δεν μου έχει έρθει ακόμα). Μου αρέσει το πως κοσμεί το χέρι μου, το χρώμα και το σχέδιο του. Μου αρέσει του αρέσω...τελείωσε, είναι αμοιβαίο το συναίσθημα! Η τιμή του ήταν στα 7 €.





Και επειδή όλα τα ωραία τελειώνουν...ήρθε η ώρα να τελειώσει και αυτό το ποστ! Wait a minute...συνεχίζεται για κάθε μήνα από εδώ και στο εξής!!!! Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα          αυτού του μήνα; Από καλλυντικά, ρούχα και κοσμήματα...μέχρι βιβλία, ταινίες ή οτιδήποτε άλλο.        Εύχομαι να έχετε καλή δύναμη και υπομονή με όλα αυτά που γίνονται γύρω μας και να περνάτε όμορφα όσο και όπως μπορείτε, διότι αυτά είναι που μένουν και κάνουν ιδιαίτερες τις στιγμές στην ζωή μας. 

Brace yourself, the next Wednesday is cοming!


Κισσιζζζ

                 Πωλίνα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου