Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

My Night Time Routine

Hello Beauty Drift's world,





    Ελπίζω όλοι να είστε καλά και να "παρτάρετε" με τον δικό σας τρόπο! Σιγά σιγά έρχονται οι μέρες που θα φύγω και εγώ για διακοπές και είπα να μιλήσω σήμερα για κάτι βασικό όσον αφορά την περιποίηση. Το σημερινό μας θέμα λοιπόν είναι....τα ρα τα ταν! My Night Time Routine.... 








   




      Όλες ξέρουμε πόσο σημαντικός και ευεργετικός είναι ο ύπνος για το δέρμα μας και γενικότερα για τον οργανισμό μας. Άλλο τόσο σημαντική είναι και η περιποίηση της γυναίκας πριν τον ύπνο. Πρέπει να διατηρείται κάθε βράδυ ένα πρόγραμμα το οποίο θα μας ξεκουράζει και ταυτόχρονα θα μας "θρέφει" πνευματικώς και σωματικώς! Πολλές φορές αυτό είναι δύσκολο έως και ακατόρθωτο είτε λόγω χρόνου είτε λόγω κάποιας εξόδου. Εγώ προσωπικά, ειδικά μετά τις εξόδους, νυστάζω τόσο πολύ που δεν με νοιάζει τίποτα...ούτε να ξεβαφτώ, ούτε καν να ξεντυθώ... Παρόλα αυτά το έχω πάρει απόφαση ότι θέλω και πρέπει να κάνω τα παρακάτω (για τα οποία θα μιλήσουμε)...οπότε ρίχνω νερό στο πρόσωπο για να ξυπνήσω και όλα πηγαίνουν ρολόϊ.


     I get it! Ο χρόνος είναι χρήμα...αλλά πιστέψτε με ότι όταν το δέρμα και η ψυχολογία θα αρχίσει να φτάνει στην παρακμή, εκεί είναι που θα νιώσετε στο πετσί σας...ότι το ΧΡΗΜΑ είναι χρήμα..! Και επειδή "..των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν, μαγειρεύουν..", καλό είναι να υπάρχει από τώρα έστω μια ελάχιστη φροντίδα, για να μην τρέχουμε αργότερα και δεν προλαβαίνουμε!


Ας αρχίσουμε...shall we?!










Καθαρισμός με βαμβάκι και γαλάκτωμα








1) L'oreal Paris Dermo Expertise Age Perfect - Γαλάκτωμα καθαρισμού

2) Οποιαδήποτε συσκευασία με βαμβάκι


Γενικά προτιμώ να έχω ως πρώτο βήμα του ντεμακιγιάζ το γαλάκτωμα...και αυτό για δύο και μόνο λόγους. Ο κυριότερος είναι ότι το γαλάκτωμα με το βαμβάκι είναι ό,τι πιο πρακτικό υπάρχει αν βαριέστε να ξεβαφτείτε ή αν είστε κουρασμένες. Ο δεύτερος λόγος είναι προφανώς ότι απομακρύνει το μακιγιάζ και συγχρόνως ενυδατώνει σε βάθος. Το συγκεκριμένο που έχω της L'oreal, περιέχει μαγνήσιο και βιταμίνη C με αποτέλεσμα να λειαίνει και να δυναμώνει την επιδερμίδα. Must έχει γίνει για εμένα αυτό το βήμα...









Cleanser, scrub, face-brush  & gel ενυδάτωσης



3) Johnson's face care - Αναζωογονητικό gel Καθαρισμού

4) Korres Scrub Καθαρισμού με Ρόδι

5) Οποιαδήποτε μάρκα βούρτσας προσώπου με περιστρεφόμενη κεφαλή

6) Korres Gel Ενυδάτωσης με Ρόδι






Αφού τελειώσω με το γαλάκτωμα και το βαμβάκι και έχω απομακρύνει το περισσότερο μακιγιάζ, χρησιμοποιώ το cleanser της εταιρίας Johnson's και της σειράς face care, daily essentials. Περιέχει κόκκους που καθαρίζουν το δέρμα από μεικ απ ή μάσκαρα που ενδεχομένως να έχει απομείνει στο πρόσωπο και είναι σχετικά φιλικό προς την επιδερμίδα (μην ανοίξετε μάτια, καίει λίγο). Στην συνέχεια έρχεται το scrub της εταιρίας Κορρέ με ρόδι. Σε συνδυασμό με την βούρτσα προσώπου τι να λέμε...είναι ΘΑΥΜΑ! Απολεπίζει και μυρίζει υπέροχα... Φυσικά αποφεύγω την περιοχή των ματιών και κάνω μασάζ με κυκλικές κινήσεις για να μην γδάρω την εξωτερική στοιβάδα της επιδερμίδας μου και καταλήξω την βλάψω. Είναι για λιπαρές και μεικτές επιδερμίδες, αλλά παρόλο που εγώ έχω κανονική (με ελαφριά ξεσπάσματα από σπυράκια μόνο στις μέρες μου), κάνει πολλή καλή δουλειά!! Ξεπλένω, σκουπίζω το πρόσωπο μου και βάζω το gel της σειράς με ρόδι για ενυδάτωση. Καταπραΰνει και δροσίζει απίστευτα...(κάποιες φορές χρησιμοποιώ πριν το gel κάποια μάσκα, αλλά δεν το συμπεριέλαβα, επειδή το κάνω μόνο δυο φορές την εβδομάδα και όχι καθημερινά)







Ντους για χαλάρωση και baby oil για λάμψη και ενυδάτωση



7) Σφουγγάρι Body shop

8) Nivea Αφρόλουτρο Relaxing Moments

9) Johnson's Bedtime Baby oil







    Αυτό το βήμα πάει να πει επίγεια χαλάρωση! Ειδικά τώρα το καλοκαίρι έχω χάσει το μέτρημα με το πόσες φορές κάνω ντους. Όσον αφορά το βράδυ πάντως, για εμένα είναι απαραίτητο, διότι με δροσίζει, διώχνω όλο το στρες της ημέρας χαλαρώνοντας και κοιμάμαι καλύτερα. Το συγκεκριμένο σφουγγάρι το έχω από τα Body Shop, επειδή έχω ξετρελαθεί με την ποιότητα και τα χρώματα των σφουγγαριών τους!! Όταν μου χαλάει ή πρέπει να το αλλάξω..απλά το αναπληρώνω.  Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι οποιοδήποτε άλλο (σφουγγάρι) δεν κάνει δουλειά...όλα είναι το ίδιο. Έπειτα το αφρόλουτρο μυρίζει υπέροχα! Μου αρέσει το πως καθαρίζει, το πως μένει η μυρωδιά του αφού βγεις από το μπάνιο και σκουπιστείς. Είναι από τα favs μου, όπως και το bedtime oil της Johnson's!!! Είναι με άρωμα NaturalCalm, ειδικό για την χαλάρωση των μωρών. Εξάλλου το γράφει και επάνω στην συσκευασία "βοηθάει το μωρό σας να κοιμάται καλύτερα"... Τώρα εγώ μπορεί να μην είμαι μωρό, αλλά κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά. Το απλώνω σε όλο το σώμα και με τρελαίνει...Απορροφάται γρήγορα ακόμα και τώρα το καλοκαίρι, χωρίς να αισθάνομαι λιπαρή την επιδερμίδα μου και μοσχοβολάει....το έχω ξανά πει και θα συνεχίσω να το λέω: Το Λ-Α-Τ-Ρ-Ε-Υ-Ω!!






Βούρτσισμα δοντιών, ενυδάτωση χειλιών και ενυδατική νύχτας




10) Οδοντόβουρτσα Colgate 360

11) Οδοντόκρεμα Colgate Max White One Luminous

12) Vaseline Pure Petroleum Jelly

13) Clinique repairwear Intensive Night Cream









Άκρως σημαντικό βήμα, που πολλοί άνθρωποι το παραμελούν και κάνουν μεγάλο λάθος! Η υγιεινή των δοντιών είναι το παν... γι αυτό δεν ξεχνάω ποτέ το βούρτσισμα των δοντιών. Χρησιμοποιώ την οδοντόβουρτσα της Colgate την 360, η οποία δεν είναι ούτε πολλή μαλακή, ούτε πολλή σκληρή...ακριβώς ό,τι ζητάω. Δεν πληγώνει τα ούλα και καθαρίζει λεπτομερώς...Από την άλλη η οδοντόκρεμα, η Max White One έχει γίνει η αγαπημένη μου. Υπόσχεται λευκότερα δόντια και αυτό κάνει! Εντάξει δεν έχεις πορτοκαλί δόντια και γίνονται άσπρα, αλλά συμβάλλει τρομερά σε μια πιο υγιή εμφάνιση των δοντιών. Έχω παρατηρήσει ότι κάνει δουλειά, οπότε την χρησιμοποιώ συνέχεια.
Όσον αφορά τα χείλη...αφού τελειώσω με βούρτσισμα και έχω ξεπλύνει την οδοντόβουρτσα, κάνω απαλές κυκλικές κινήσεις με αυτήν πάνω στα χείλη μου για απολέπιση. Μόλις τελειώσω, σκουπίζω και ενυδατώνω είτε με κάποιο lip balm, είτε με την βαζελίνη, η οποία χρησιμεύει έκτος από την ενυδάτωση των χειλιών, σε εκατομμύρια άλλα πράγματα!! (Μου την έφεραν από Αμερική γι αυτό και έχω ακόμα αυτή την συσκευασία) Τέλος, βάζω την συγκεκριμένη κρέμα νυκτός της Clinique για ολική δράση.. δρα όλο το βράδυ και το πρωί είναι ορατά τα αποτελέσματα!




Feel comfy and cozy



14) Δύο κιμονό σπιτιού από τα H&M σε μαύρο και ροζ ανοιχτό

15) Δύο μάσκες ύπνου: η μία από τα H&M και η άλλη δώρο








Τελευταίο βήμα και τελειώνουμε! Έχω εθιστεί με τα κιμονό/ρόμπες σπιτιού. Το ίδιο και με τις μάσκες ύπνου. Είναι οι αγάπες μου!! Τα κιμονό είναι σατέν και σε δύο χρώματα που τα ήθελα. Επίσης είναι τρομερά άνετα και ανάλαφρα για το καλοκαίρι. Για εμένα είναι σύμβολο θηλυκότητας! Βάζω το κιμονό όταν θέλω να κάτσω στο σαλόνι ή στο μπαλκόνι, όχι όταν κοιμάμαι, γιατί εκεί είναι αυτοκτονία με τόση ζέστη(ακόμη και με κλιματιστικό). Και όταν πάω για ύπνο βάζω μία από αυτές τις μάσκες ύπνου, για όποια έχω διάθεση και κοιμάμαι σαν να μην υπάρχει αύριο...



Κάποια βήματα τα έχω παραλείψει για τον μόνο λόγο ότι αυτά είναι τα κυριότερα που κάνω καθημερινά. Αυτά λοιπόν από εμένα...να μην παραμελείτε τον ύπνο και την περιποίηση σας και θα με θυμηθείτε!! Θα τα πούμε την επόμενη Τετάρτη....







                                                        Κίσσιζζζ

                                                                 Πωλίνα


1 σχόλιο: