Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

What's in my travel makeup bag! (part2: make up)

Γεια σας γεια σας!!!

Τρίτη σήμερα και είμαι πάλι εδώ να σας κρατήσω παρέα! Τις τελευταίες μέρες δεν έχω και πολύ διάθεση να πω την αλήθεια αλλά χαίρομαι που θα μπορέσω να πάω διακοπές.Την Πέμπτη λοιπόν εγώ φεύγω αλλά αν και δε θα έχω γυρίσει μέχρι την Τρίτη το άρθρο θα ανέβει κανονικά!

Σήμερα λοιπόν είμαι εδώ για να συνεχίσουμε να φτιάχνουμε την καλοκαιρινή μας βαλίτσα και αυτή τη φορά με ό,τι έχει να κάνει με το μακιγιάζ! Ξαναυπενθιμίζω! Όσον αφορά την ποσότητα δεν είμαι παράδειγμα προς μίμηση καθώς θέλω πάντα να έχω επιλογές!Ας μη μακρηγορούμε όμως άλλο και πάμε να σας δείξω τι θα πάρω μαζί μου για το μακιγιάζ μου.


Τρία λοιπόν νεσεσεράκια χώρεσαν όλα μου τα καλλυντικά ( καταλαβαίνετε τώρα πόσες επιλογές θέλω να έχω)!

Θα ξεκινήσουμε από το πιο μεγάλο, το λευκό το οποίο έχω πάρει δώρο από ένα περιοδικό πριν πολύ καιρό και δυστυχώς δε θυμάμαι ποιο ήταν.Σε αυτό έχω αποθηκεύσει τα περισσότερα προϊόντα μου και πάμε να τα δούμε.

Avon Setting Spray: Σας έχω ξαναμιλήσει για αυτό στα αγαπημένα του Ιουνίου εδώ. Εγώ το χρησιμοποιώ περισσότερο για να βρέχω τα πινέλα μου όταν θέλω κάποιες σκιές να γίνουν πιο έντονες και πιο pigmented όμως και σαν setting spray το θεωρώ απαραίτητο ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες που το μακιγιάζ εξαιτίας της ζέστης τείνει να λιώνει από το πρόσωπό μας πολύ γρήγορα.

Grigi Cosmetics Weekly Polish and Top Coat: Και αυτά θα τα βρείτε στα αγαπημένα εδώ. Το παστέλ κίτρινο είναι το Νο.528 και το top coat το Νο.107. Τα συγκεκριμένα είναι μανό ημιμόνιμα που στεγνώνουν όμως και χωρίς φουρνάκι με το φως του ηλίου.Έχουν μεγάλη διάρκεια περίπου 2 εβδομάδες γι'αυτό και επέλεξα εγώ αυτά.Γενικώς όμως θεωρώ ότι για μια καλοκαιρινή εξόρμηση μις εβδομάδας περίπου 1-2 μανό είναι απαραίτητα είτε για να φρεσκάρετε το υπάρχον χρώμα στα νύχια σας είτε για να τα αλλάξετε εντελώς.

Primers,Foundations and BB Creams:

1)BB Cream Carroten SPF25 Medium/Darker Skin Απαραίτητο προϊόν για το καλοκαίρι! Αρχικά είναι αντηλιακή και με SPF 25, αρκετά καλό δείκτη προστασίας για να προστατευτούμε από τις ακτίνες του ηλίου.Παράλληλα, διαθέτει και χρώμα με αποτέλεσμα να εξαλείφει τυχόν δυσχρωμίες και να δίνει ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα στο πρόσωπο.
2)BB Cream Miracle Skin Perfecton Garnier Light/Clair: Μία bb cream μεσαίας κάλυψης αρκετά ελαφριά όμως για το πρόσωπο είναι ότι πρέπει για κάθε μέρα και ειδικά για αυτή την εποχή που δε θέλουμε να φορτώνουμε το πρόσωπό μας με πολλά και να μη το αφήνουμε να αναπνέει.
3)Porefessional Benefit: Σε μίνι size το συγκεκριμένο και για εξοικονόμηση χώρου αλλά και γιατί εγώ προσωπικά το συγκεκριμένο το χρησιμοποιώ σε πιο ιδιαίτερες περιπτώσεις και όχι σε καθημερινή βάση.Το συγκεκριμένο εξαφανίζει σχεδόν εντελώς τους πόρους και διατηρεί το μακιγιάζ για πάρα πολλές ώρες.
4)L'oreal Infallible 24H-MATTE Foundation 11 Vanilla: Το πιο matte foundation που έχω χρησιμοποιήσει! Αυτός είναι και ο λόγος που επέλεξα αυτό για το νεσεσέρ μου.Τους καλοκαιρινούς μήνες που ιδρώνουμε εύκολα χρειαζόμαστε ένα matte foundation για να είμαστε πιο "ασφαλείς".
5)Prime and Fine Pore Refining Anti-Shine Base Catrice: Ένα matte primer και oil-free παρακαλώ! Το χρησιμοποιώ για το καθημερινό μου μακιγιάζ και είναι αξιοπρεπέστατο!


Concealers:

1)BB Concealer Garnier Miracle Skin Perfector: Το συγκεκριμένο concealer το χρησιμοποιώ πάντα συνδυαστικά με την αντίστοιχη BB και είναι φανταστικό.Πάνω από όλα είναι πολύ ελαφρύ για την ευαίσθητη περιοχή κάτω από τα μάτια! Όμως, αν και ελαφρύ είναι πολύ καλό.Δεν κάθεται στις γραμμές, έχει μια ελαφρια προς μέτρια κάλυψη και δίνει και μια μέτρια φωτεινότητα.
2)AllRound Concealer Palette Catrice: Μια πολύ οικονομική παλέτα αλλά αξιοπρεπέστατη! Διαθέτει όλα τα είδη concealer για κοκκινίλες,σπυράκια,κύκλους,φωτεινότητα αλλά μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί από τις πιο λευκές επιδερμίδες και για contouring!
3)FIT me concealer Maybelline No.15 : Το all-time favourite concealer για μένα! Δεν είναι καλυπτικό αλλά είναι εξαιρετικά φωτεινό για κάτω από τα μάτια.Δεν υπήρχε πιθανότητα να μη το βάλω αυτό στο νεσεσέρ μου!
4)Camouflage Cream Catrice 020 Light Beige: Το συγκεκριμένο το παίρνω μαζί μου και το προτείνω  γιατί όλο και κάποιο ξέσπασμα από σπυράκια τέρατα μπορεί να έχουμε.Εξαφανίζει τα πάντα και με πάρα πολύ λίγη ποσότητα!

Bronzers and Blushes: 

1)W7 Hollywood Bronze & Glow: Λίγα λόγια για το προϊόν εδώ. Μια παλετίτσα με ένα ελαφρύ bronzer με λίγο shimmer και ένα highlighter πολύ βολική για ταξίδι καθώς συνδυάζονται δύο προϊόντα σε ένα.
2)Bronzing Powder Seventeen No.2: Για τις μέρες που ίσως να θέλουμε να ένα πιο ηλιοκαμμένο πρόσωπο ή ένα πιο bronze look προτείνω ένα πιο έντονο bronzer με περισσότερο shimmer από το προηγούμενο.Και το συγκεκριμένο είναι και τεράστιο!Δε τελειώνει με τίποτα!
3)Elf Blush: Μία από τις δύο που απαραίτητες για μένα αποχρώσεις ρουζ είναι το απαλό ροζ και γι'αυτό επέλεγα αυτό!
4)Catrice Blush 090 Mandy-rine: Όπως επίσης και ένα ρουζ σε ροδακινί αποχρώσεις αναδεικνύει υπέροχα το πρόσωπο.

Eyebrow Products and Powders:

1)Essence Make me brow mascara 01 blondy brows, Essence eybrow designer 05 soft blonde, Catrice Eyebrow Set: Αυτά είναι για μένα τα τρία απαραίτητα προϊόντα για να περιποιούμαστε τα φρύδια μας. Τα φρύδια είναι ο καθρέφτης του προσώπου οπότε θεωρώ ότι η περιποιήσή και ο καλωπισμός τους πρέπει να είναι ολοκληρωμένος.Έτσι λοιπόν γεμίζουμε τα φρύδια μας με ένα μολυβάκι, τα σχηματίζουμε με τις σκιές φρυδιών και τέλος τα σταθεροποιούμε με μια mascara.
2)Essence al about matt compact powder, Beauty Line Cosmetics Powder No.001: Αν και πολλοί δε προτείνουν την πούδρα γιατί ίσως παστώνει το πρόσωπο ή το κάνει πιο βαρύ εγώ δε μπορώ να την αποχωριστώ από το μακιγιάζ μου! Οι συγκεκριμένες είναι αρκετά ελαφριές και μόνο για σετάρισμα.Σίγουρα για τις λιπαρές επιδερμίδες είναι απαραίτητες αλλά τους καλοκαιρινούς μήνες που όλοι οι τύποι εμφανίζουν μια κάποια λιπαρότητα νομίζω ότι μια πούδρα πρέπει να υπάρχει.

Mascaras:

Αν δε βάλω concealer, mascara και κραγιόν δε θεωρώ ότι έχω βαφτεί!

1)Mega Volume Black Angel Miss Manga Mascara L'oreal  & FrontCover Mascara Sephora: Αυτές τις δύο τις χρησιμοποιώ σε συνδυασμό αν και η καθεμιά είναι αξιοπρεπέστατη από μόνη της! Προσπαθώ εδώ και πάρα πολλούς μήνες να τις τελειώσω για να ανοίξω κάποιες άλλες οπότε προσπαθώ να τις χρησιμοποιώ όσο το δυνατόν περισσότερο.Σαφέστατα βέβαια μία μαύρη mascara είναι essential όλων των εποχών.
2)X-Traordinaire Mascara Seventeen 02 Shocking Blue: Αγαπώ τις χρωματιστές mascaras! Ειδικά τις μπλε και τις μωβ! Έτσι λοιπόν θεωρώ ότι θα πρέπει να υπάρχει μια στο νεσεσέρ μας με την χρωματική προτίμηση του καθενός μιας που το καλοκαίρι είναι η εποχή που φοριούνται κατά βάση.

Eyeliners and Eye Pencils:

1)36H Waterproof Pen Eyeliner  & Golden Rose Liquid Eyeliner: Η μορφή eyeliner εξαρτάται καθαρά στο τι βολεύει τον καθένα! Εγώ αν και δεν έχω βρει κάποιο συγκεκριμένο τρόπο που να με βολεύει περισσότερο επιλέγω eyeliner είτε σε στυλό είτε με πινελάκι για τις διακοπές μου καθώς πιστεύω πως το gel απαιτεί μεγαλύτερη διαδικασία με τα πινέλα.
2)Oriflame Kohl Pencil Black & Eye pencil Seventeen Turquise 29: Το τιρκουάζ είναι ένα άκρως καλοκαιρινό χρώμα και εγώ προσωπικά το λατρεύω στα μάτια οπότε και το προτείνω.Με ένα χρωματιστό μολύβι ματιών μπορείτε χωρίς καθόλου σκιές, μόνο με αυτό και με μία μάσκαρα να δημιουργήσετε ένα πολύ καλοκαιρινό μακιγιάζ!

Lipglosses, Lipsticks, Lip balms and Lipliners:

Εδώ θα αναφερθώ μόνο σε αποχρώσεις και όχι σε υφές, χρώματα και λοιπά μιας που δεν είναι αυτός ο λόγος του συγκεκριμένου άρθρου αλλά και γιατί είναι πάααρα πολλά τα προϊόντα χειλιών και θα τελειώσουμε αύριο.

1)Mac Lipstick Retro Matte Flat out fabulous
2)Aden Cosmetics Liquid Lipstick No.08
3)Golden Rose Velvet Matte No.24
4)NYX Butter Gloss Peaches and Cream
5)Mac Lipstick Amplified Impassioned
6)Maybelline New York Lipstick 715 Choco Cream
7)Mac Lipstick Matte Please me
8)Oriflame Tender Care Protecting Balm
9)Erre due Lipliner 157
10)Oriflame Lipliner Real Red
11)Wood Lipliner No.18
12)Adriana Karebev Tommy G No.9
13)Erre due Lipgloss Forever Gloss



Το δεύτερο νεσεσεράκι, το μικρό, το έχω από το περιοδικό Elle και το λατρεύω! Εκεί επέλεξα να αποθηκεύσω όλα τα πινέλα που θα χρειαστώ στις διακοπές μου. Στην πρώτη λοιπόν φωτογραφία έχω όλα τα πινέλα πρόσωπου που είναι πινέλα foundation, concealer,πούδρας, stippling,για το σετάρισμα του concealer,για ρουζ, για κοψίματα και για highlighter!


Εδώ συγκέντρωσα όλα τα πινέλα ματιών και φρυδιών.Μέσα σε αυτά είναι τα πινέλα για blending, τα πινέλα για το κινητό βλέφαρο, για eyeliner, για το μακιγιάζ κάτω από τα μάτια καθώς και για το χτένισμα των φρυδιών.

Τέλος, σε αυτό το νεσεσέρ τοποθέτησα και μία ξύστρα για τα μολύβια, ένα ψαλιδάκι και ένα ψαλιδάκι για τις βλεφαρίδες που θεωρώ απαραίτητα εργαλεία.

Σκιές:

Οι αποχρώσεις των σκιών που θα επιλέξετε έχει να κάνει πάλι στο γούστο του καθενός όπως επίσης και αν θα επιλέξετε να πάρετε μαζί σας σκιές.Εγώ προτείνω (στο τελευταίο μου νεσεσέρ από H&M) σκιές σε καφέ-bronze αποχρώσεις όπως αυτές της Naked αλλά και πιο ρομαντικές όπως της Naked3. Επιπλέον εγώ επέλεξα και κάποιες μεμονωμένες σκιές από Dust&cream σε navy αποχρώσεις και άλλες για σβήσιμο και blending για ένα μακιγιάζ που αγαπώ πολύ να κάνω εγώ.Τέλος, επέλεξα και ένα primer ματιών από flormar το 04 Bright Illuminator για να μη φύγει καμία σκιά από τη θέση της για πολλές ώρες.


Όσον αφορά το άρωμα προτείνω να επιλέξετε μυρωδιές που είναι στα γούστα σας και όσο πιο ελαφριές γίνεται.Εγώ γενικά προτιμώ τα πιο βαριά και σαγηνευτικά αρώματα και το πιο ελαφρύ για μένα είναι το Femme Zara. Παράλληλα, για να μην υπάρξει κίνδυνος να σπάσει το καλό σας άρωμα αν έχετε το ίδιο σε κάποιο δείγμα ή αν έχετε travalo χρησιμοποιήστε το!


Σας έχω ζαλίσει με αυτή την παλέτα το ξέρω αλλά το αξίζει! Επέλεξα αυτή για την διακοπές καθώς είναι μικρή και έχει μέσα highighter, πούδρα για φωτεινότητα κάτω από τα μάτια, bronzer για κοψίματα και πιο σκούρα bronzer για ένα πιο ηλιοκαμένο αποτέλεσμα σε πιο μαυρισμένες επιδερμίδες.

Και κάπου εδώ αυτό το blog post έφτασε στο τέλος του! Ελπίζω μαζί με το προηγούμενο να σας βοήθησα λίγο στο τι πρέπει να επιλέξετε.Εσείς τι δε θα αποχωριζόσασταν από το καλοκαιρινό σας νεσεσέρ? Θα πάτε πουθενά αυτό το καλοκαίρι?

Εμείς θα τα πούμε την επόμενη Τρίτη με ένα πολύ ενδιαφέρον review!
Να περνάτε όμορφα!

Φιλάκια,
Νικολέτα.

Φωτογράφος: Αλεξάνδρα Φακίρη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου