Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015

My night routine!!

Γεια σας γεια σας!!!

Σήμερα επέστρεψα με ένα άρθρο που μου ζητήθηκε και ήθελα και γω πολύ να το κάνω!

Η βραδινή ρουτίνα περιποίησης θεωρώ πως είναι το Α και το Ω στην περιποίηση καθώς ό,τι βάζουμε στο πρόσωπό μας μένει εκεί όλο το βράδυ ξεκινώντας διεργασίες ενυδάτωσης ανάπλασης και αναζωογόννησης, ενώ παράλληλα μας χαλαρώνει και μας προετοιμάζει για μια ήσυχη νύχτα.

Τον τελευταίο καιρό ακολουθώ κάποια συγκεκριμένα βήματα στην βραδινή μου περιποίηση τα οποία με έχουν βολέψει πάρα πολύ καθώς δεν μου παίρνουν πολύ χρόνο αλλά είναι αποτελεσματικότατα!

Πάμε λοιπόν να σας δείξω τα βήματα που ακολουθώ ένα ένα!




Μετά από μια κουραστική μέρα μου και αφού πια έχω γυρίσει σπίτι για να ξεκουραστώ, το πρώτο πράγμα που κάνω αφού βγάλω τα παπούτσια μου είναι να βάλω τα πιζαμάκια μου και να αφαιρέσω όλο το μακιγιάζ που έχω στο πρόσωπό μου.


Ξεκινάω λοιπόν χρησιμοποιώντας τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ της Septona με αμυγδαλέλαιο και γάλα που είναι για κάθε τύπο δέρματος.Έχουν μια πολύ ευχάριστη μυρωδιά αρκετά διακριτική.Με αυτά λοιπόν αφαιρώ το μακιγιάζ του προσώπου μου.Στη συνέχεια, χρησιμοποιώ το νεράκι micellaire της Garnier.Εμποτίζω 2-3 cotton pads με αυτό και περνάω όλο το πρόσωπό μου για να πάρω τα υπολείμματα μακιγιάζ που άφησαν τα μαντηλάκια.


Περνώντας τώρα στην περιοχή των ματιών, η οποία απαιτεί και ιδιαίτερη προσοχή, χρησιμοποιώ το διφασικό νεράκι ματιών και χειλιών της L'oreal.Το συγκεκριμένο είναι ειδικό και για αδιάφροχα μακιγιάζ.Αφαιρεί το μακιγιάζ των ματιών στη στιγμή! Δεν τρίβω καθόλου εκείνη την περιοχή αλλά κάνω κυκλικές κινήσεις προκειμένου να μην ερεθίσω τα μάτια μου.

Έχοντας αφαιρέσει σχεδόν όλο το μακιγιάζ από το πρόσωπό μου χρησιμοποιώ το gel καθαρισμού της johnson's που ενδείκνυται για κανονικές/μεικτές επιδερμίδες. Έχει μικρούς κόκκους που με κάνουν να νιώθω ακόμη πιο καθαρή την επιδερμίδα μου.Σε συνδυασμό με ένα βουρτσάκι καθαρισμού για καλύτερο μασάζ αφήνει μια πολύ απαλή και ενυδατωμένη αίσθηση.


Τώρα πια που είμαι σίγουρη ότι η επιδερμίδα μου είναι καθαρή, προχωράω στην ενυδάτωσή της χρησιμοποιώντας την steamcream για όλο το πρόσωπο και την κρέμα ματιών Dr. K που τελευταία είναι η αγαπημένη μου καθώς δίνει ένα πολύ ξεκούραστο και υγιές βλέμμα.Πάντοτε πριν να κοιμηθώ δε ξεχνάω να ενυδατώσω και τα χέρια μου πόσο μάλλον τους χειμερινούς μήνες που έχουν τη τάση να ξηραίνονται από το κρύο.Έτσι χρησιμοποιώ την 24ωρη κρέμα χεριών της Johnson's και το πρωί έχω βελούδινα χέρια.

Από τη ρουτίνα μου παρέλειψα το ντους και την περιποίηση του σώματός μου διότι ήθελα να συμπεριλάβω μόνο ό,τι αφορά το πρόσωπό μου.Σε περίπτωση που θέλετε να δείτε και κάτι τέτοιο από μένα να μου το πείτε στα σχόλια.Επίσης  παρέλειψα τα  scrub και τις μάσκες προσώπου καθώς αυτά δεν ανήκουν στην καθημερινή βραδινή μου ρουτίνα αλλά σε κάποιες μέρες της εβδομάδας.

Περιμένω τα σχολιά σας για να συζητήσουμε για ό,τι θέλετε και να μου δώσετε ιδέες για επόμενα ποστ που θα θέλατε να δείτε από μενα!

Τα λέμε την Τρίτη,

Φιλάκια

Νικολέτα!

Φωτογράφος: Alexandra Fakiri Photography

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου