Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

September Favourites!

Γεια σας γεια σας!!!

Τι μου κάνετε? Μπήκε λοιπόν το φθινόπωρο για τα καλά και τα συναισθήματα μου είναι ανάμεικτα καθώς από τη μια τρελαίνομαι στην ιδέα των χουχουλιάρικων ρούχων, της ζεστής σοκολάτας και της καθημερινής τέλος πάντων ρουτίνας αλλά από την άλλη δε μ'αρέσει το πολύ κρύο ούτε η μελαγχολία του χειμώνα και οι πολλές υποχρεώσεις που συνήθως αυτό συνεπάγεται.




Anyway!Μιας που σήμερα είναι η τελευταία μέρα του Σεπτεμβρίου αποφάσισα να σας δείξω τι χρησιμοποίησα και τι αγάπησα περισσότερο αυτό τον μήνα και πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε!


Θα ξεκινήσω λοιπόν με ένα body mist από την Victoria's Secret.To συγκεκριμένο είναι το Love Spell. Η αλήθεια είναι πως είναι το μόνο body mist που έχω δοκιμάσει από αυτή την εταιρία αλλά όταν πήγα να αγοράσω και μύρισα ΑΡΚΕΤΑ αυτό ήταν που με ξετρέλανε! Έχει μια ευχάριστη λουλουδάτη μυρωδιά με λίγο από ροδάκινο όπως αναφέρεται και στην συσκευασία.Είναι στα 250 ml και εγώ το προμηθεύτηκα από το Beaumonde ένα κατάστημα στην Παλαιών Πατρών Γερμανού 5 στη Θεσσαλονίκη που έχει καλλυντικά σε καλύτερες τιμές σε σχέση με του εμπορίου. Για όσους δδε μένουν στη Θεσσαλονίκη όμως μπορείτε να βρείτε μια μεγάλη ποικιλία και στο ishoponline.gr. Το συγκεκριμένο λοιπόν προϊόν το χρησιμοποίησα αρκετάσε καθημερινή βάση που δεν ήθελα κάποιο βαρύ άρωμα πάνω μου.Στην δική μου επιδερμίδα μένει γύρω στις 5 ώρες ενώ έχω παρατηρήσει πως τα ρούχα μένει μέχρι και την επόμενη μέρα!

Σε κάποιες πρόσφατες αγορές μου από τα Jumbo ανακάλυψα αυτή τη φανταστική body lotion από Victoria Silk Touch.Είναι στα 150ml κόστιζε περίπου 2-2,50 ευρώ και όπως λέει είναι μια κρέμα σώματος με shimmer.Όσον αφορά το κρέμα σώματος, είναι πάρα μα πάρα πολύ ενυδατική για το σώμα.Αρχικά τη χρησιμοποίησα για μετά το ξύρισμα στα πόδια μου και τα άφησε πάρα πολύ απαλά! Χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα καθώς είναι πολύ πηκτό προϊόν.Όσο για το shimmer με άφησε πάρα πολύ ευχαριστημένη! Δεν είναι υπερβολικό είναι όσο πρέπει να είναι για να δώσει την απαραίτητη λάμψη.Προσπάθησα να σας το δείξω στο χέρι μου αλλά δυστυχώς δε φαίνεται στην κάμερα.Πάντως αν περάσετε από τα Jumbo και το δείτε ρίξτε σου σίγουρα μια ματιά!

Ναι ναι! Το αγαπημένο μου eyeliner μακράν! Κυκλοφορεί πάλι με ένα περιοδικό όποτε όσες προλάβετε δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε! Είναι της Golden Rose και είναι eyeliner με πινελάκι.Έχω καταλήξει ότι αυτού του είδους τα eyeliner με βολεύουν περισσότερο από όλα.Εκτός όμως από αυτόν τον λόγο το συγκεκριμένο το λατρεύω γιατί έχει πάρα πολύ έντονο χρώμα είναι μιας πολύ οικονομικής εταιρίας (αν το έχετε δει σε κάποιο κατάστημα σας παρακαλώ πείτε το μου από κάτω το ψάχνω απεγνωσμένα!) δεν τρέχει, μένει για ώρες χωρίς να αλλοιώνεται καθόλου και είναι πολύ εύχρηστο!Τον Σεπτέμβριο 7 στις 10 φορές έκανα ένα απλό pin-up look οπότε το συγκεκριμένο προϊόν ήταν must-have!


Προχωρώντας στα χείλη, και μιας που φθινοπώριασε άρχισα και γω να χρησιμοποιώ πιο σκούρες αποχρώσεις πηγαίνοντας ομαλά στα ακόμα πιο σκούρα.Το συγκεκριμένο κραγιόν είναι από την Mystic Cosmetics την οποία εγώ βρίσκω στα Hondos Center στο stand της Manhattan.Είναι το νούμερο 516 στην απόχρωση Last and Shine και όπως μπορείτε να δείτε είναι ένα ροζ μωβ με λίγο καφέ ίσως υποτόνους που το θεωρώ ό,τι πρέπει για αυτή τη μεταβατική περίοδο στον καιρό.Θα χαρακτήριζα ημιμάτ το τελειωμά του.Σίγουρα αν φάτε και πιείτε δε θα μείνει στα χείλη αλλά θα αφήσει ένα ανεπαίσθητο χρώμα ότι κάτι υπήρχε πριν χωρίς όμως να είναι άσχημο.Η διάρκειά του είναι σχετικά μικρή προς μέτρια.


Χωρίς primer ματιών δε πάω πουθενά ποτέ και καθώς δε σας το έχω δείξει σε κανένα από τα προηγούμενα αγαπημένα μου ένιωσα την ανάγκη  να σας το δείξω σε αυτά καθώς το συγκεκριμένο είναι ένα all-time-favourite προϊόν για μένα.Το primer ματιών της catrice από τη σειρά Prime and Fine είναι φανταστικό! Έρχεται με αυτό το βουρτσάκι κάτι που το κάνει πολύ βολικό, βγάζει όση ποσότητα χρειάζεται τη φορά και όχι υπερβολική και έχει μια πολύ απαλή και ματ υφή που το κάνουν τέλειο.Επίσης είναι πολύ οικονομικό καθώς κοστίζει 3,50 ευρώ και δύσκολα θα σας τελειώσει.

Το τελευταίο λοιπόν αγαπημένο μου προϊόν για αυτό τον μήνα που έγινε και δικό μου αυτό τον μήνα είναι το βιβλιαράκι με bronzer και highlighter delice de poudre της Bourjois! Διατίθεται και ως σκέτο bronzer εγώ όμως επέλεξα το μισό μισό.Μυρίζει πραγματικά σαν σοκολάτα γάλακτος και δε χορταίνω να το μυρίζω! Δυστυχώς αυτό δε μπορείτε να το βρείτε στην Ελλάδα αλλά μπορείτε να το βρείτε στο feelunique.com. H απόδοση και των δυο είναι καταπληκτική και το bronzer με έχει βολέψει για τα κοψίματά μου αλλά θεωρώ πως είναι τέλειο και για όλο το πρόσωπο!

Αυτά λοιπόν ήταν τα προϊόντα που αγάπησα αυτό το μήνα! Εσάς ποιο ήταν το αγαπημένο σας? Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα που αγάπησα?

Θα το ήθελα πάρα πολύ να μου προτείνετε προϊόντα που θα θέλατε να δοκιμάσω για να σας πω τη  γνώμη μου ή που έχετε δοκιμάσει και σας αρέσουν πολύ οπότε θα περιμένω τα σχόλιά σας!

Να περνάτε πολύ πολύ όμορφα!

Μέχρι το επόμενο ποστ,

Φιλάκια,

Νικολέτα!

Φωτογράφος: Alexandra Fakiri Photography

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου